Pancerium na facebook

Packard


W 1916 w Petrogradzie (St. Petersburg) odbyła się konferencją podczas której poruszono kwestie niedostatku w broni przeciw lotniczej. Konferencja doprowadziła do powstania samochodu opancerzonego wyposażonego w działo przeciw lotnicze.
Na bazie podwozia Packard, zbudowano opancerzone nadwozie wyposażone w wieże uzbrojoną w działo 40 mm Vickers. W 1917 powstało 11 przeciw lotniczych Packardów. Po rewolucji, pojazdy były używane głównie do wsparcia piechoty np. podczas Polsko-Rosyjskiego konfliktu w 1919-1920.

Samochód pancerny Packard
Samochód pancerny Packard
Dane Techniczne
Napęd:
silnik benzynowy, o mocy 33 km
Trakcja:
kołowa
Transmisja:
mechaniczna
Załoga:
5-osobowa
Radiostacja:
brak danych
Zapas paliwa:
brak danych
Opancerzenie
Typ:
stalowe płyty nitowane
Przednia płyta:
9 mm
Boczne płyty:
brak danych
Tyłna płyta:
brak danych
Górna płyta:
brak danych
Dołna płyta:
brak danych
Wieża/nadbudowa:
brak danych
Osiągi
Prędkość max:
50 km/h
Zasięg max:
brak danych
Pokonywanie rowów:
brak danych
Pokonywanie ścian:
brak danych
Kąt podjazdu:
brak danych
Uzbrojenie
Podstawowe:
działo 40 mm Vickers
Dodatkowe:
brak danych
Wyamiary/masa
Dlugość:
brak danych
Szerokość:
brak danych
Wysokość:
brak danych
Masa:
5 t
***