Ford 3Ton
Pojazd został zaprojektowany jako lekki wóz wsparcia lub transporter artyleryjski. Produkcje rozpoczęto w 1918 r. w zakładach firmy "Ford" podczas projektu główny nacisk położono na wykorzystanie jak największej liczby dostępnych części samochodowych. Pojazd mieścił dwie osoby siedzące z przodu - kierowca po prawej miał dostęp do wieżyczki obserwacyjnej, strzelec zajmował miejsce z lewej strony obsługując KM, z tyłu znajdowały się dwa silniki Ford T.
W październiku 1918 r. odbyły się testy prototypu w warunkach bojowych na terenie Francji, użycie tego czołgu spotkało się z aprobatom dowództwa co oznaczało rozpoczęcie produkcji seryjnej, do końca wojna wyprodukowano tylko 15 czołgów.

Prototyp MARK I
W 1919 r. na bazie czołgu 3ton skonstruowano prototyp Mark I który miał być rozwiązaniem problemów z niedostatkiem w uzbrojeniu i trakcji czołgu 3ton. Załogę zwiększono do trzech osób, zamontowano dużą obrotową wieże która miała pomieścić działo 37 mm, wydłużono podwozie, pojazd został wyposażony w nowy układ napędowy oraz mocniejszy silnik Hudson 60 km. Po testach polowych, stwierdzono niestabilność pojazdu, ostatecznie projekt zawieszono.

(silnik spalinowy, 6 cylindrowy Hudson o mocy 60 km - Mark I)
(3 osobowa - Mark I)
(działo 37 mm - Mark I)
(5,05 m - Mark I)
(2 m - Mark I)
(2,4 m - Mark I)
(7,5 t - Mark I)